10 mei 2017 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hans Arend - WaarBenJij.nu 10 mei 2017 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hans Arend - WaarBenJij.nu

10 mei 2017

Blijf op de hoogte en volg Hans

10 Mei 2017 | Nederland, Nederland

Er is nu geen ontkomen meer aan. Nog 2 nachtjes lekker thuis slapen en dan vertrek ik vrijdag naar Oeganda om vervolgens op donderdag 18 mei de marathon te gaan (hard)lopen. De afgelopen periode is goed verlopen met trainen èn met het geld inzamelen. Mede dankzij jou/u heb ik meer dan € 13.000,-(!) opgehaald. Dat zijn maar liefst 130 briefjes van € 100,-!!! Geweldig. Velen van jullie hebben daaraan bijgedragen. Heel veel dank daarvoor! Mede namens de kinderen in Oeganda. Zoveel steun is echt hartverwarmend geweest. Nu alleen nog even de 42 km hard lopen. Een klein detail. Ik heb er goed voor getraind, dus dat gaat ongetwijfeld ook lukken.

Als er een beetje internetverbinding is, dan wil ik mijn belevenissen opschrijven. Mocht je het leuk vinden om mij te volgen, dan kan dat door via de volgende link: http://hansvandenarend.waarbenjij.nu
We houden contact.

Met hartelijike loopgroet Hansvan den Arend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Dit verslag maak ik in het kader van de muskathlon die ik op 18 mei 2017 ga lopen in Oeganda. Op vrijdag 12 mei vertrekken we en na 6 dagen veel van het land gezien te hebben, allemaal aardige mensen ontmoet te hebben, mag ik aan de bak voor de 42 km. Ik ben erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat en heb er erg veel zin in!

Actief sinds 09 Mei 2017
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 8459

Voorgaande reizen:

12 Mei 2017 - 20 Mei 2017

Strijd tegen de armoede!

Landen bezocht: